مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-03ورزشي

لیگ برتر والیبال کشور | برد دلچسب هراز در روز شکست هورسان در رامسر


در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور دو نماینده مازندران تیم هراز آمل و هورسان رامسر برابر حریفان خود به یک برد و یک شکست دست یافتند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی گرگان، تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

در یکی از این بازی ها تیم های هورسان رامسر و راه یاب ملل مریوان در مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مریوان به رغم شکست در دو ست اول و دوم، به بازی برگشت و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و 6 امتیازی شود.

نماینده رامسر در ست های اول و دوم 25 بر 18 و 25 بر 15 مریوان را شکست داد اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 15 بر 12 مغلوب شد تا همچنان تیم بدون برد این رقابت ها باقی بماند و با کسب یک امتیاز از این مسابقه، دو امتیازی شود.

همچنین دو تیم سایپا و لبنیات هراز در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که هرازی ها موفق شدند سه بر دو میزبان خود را شکست دهند.

برخلاف دیدارهای قبل، لبنیات هراز این دیدار را با یک تغییر آغاز کرد و مهدی رضایی به جای رضا قرا در ترکیب اصلی قرار گرفت، آلترناتیوی مطمئن که هوشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال کشور | برد دلچسب هراز در روز شکست هورسان در رامسر

لیگ برتر والیبال کشور | برد دلچسب هراز در روز شکست هورسان در رامسر